Alpha Nomos
It's time to wield the beat in Alpha Nomos, a rhythm-action roguelite where every instrument is a weapon and every fight moves to the music. Play as Cello and slice through an army of rogue puppets in a vibrant, melody-twisted world where combat pulses to the soundtrack and timing is everything. Who knew saving the world could sound this good? Join Cello and her friends as they explore their ruined world, fight murderous puppets, and uncover the mysteries of the powerful force known as music. What caused the destruction of this world? What is music? What is Alpha Nomos? All these answers await Cello as she fights to bring balance back to a corrupted world. Time your moves to the beat to unleash show-stopping combos and perfectly choreographed chaos. Master the rhythm, gather living sound, and breathe life back into a world that moves to the music you make. Prepare for a run where every strike, every upgrade, and every note pulls you deeper into the song.