HYPERyuki: Snowboard Syndicate
Welcome to the Snowboard Syndicate. HYPERyuki: Snowboard Syndicate drops you into a stylized, high-energy world where speed, style, and creativity define your ride. Choose from a cast of wildly different anime-inspired riders and carve your path through dynamic slopes built for racing, trick mastery, and exploration. This is the modern SSX, arcade snowboarding experience fans have been waiting for. Compete for the highest score, push your limits in fast-paced races, or take it slow and discover hidden secrets across the mountain. Every run is a chance to unlock new customization and define your personal style. Endlessly replayable and built for solo play, 4-player split-screen chaos, and full online multiplayer, this is freestyle snowboarding on PC done right. RACE. TRICK. EXPLORE. Speed down hand-crafted slopes built for both fierce competition and open discovery. Find the fastest line, nail the perfect trick, or hunt for secrets hidden across every mountain. Every track rewards skill and curiosity in equal measure. COMPETE FOR STYLE AND SPEED Take on challenge modes built around high scores and leaderboard dominance. Chain tricks, collect pickups, and optimize your runs to reach the top. Every move matters. Every second counts. YOUR RIDERS. YOUR BOARDS. Discover and unlock 11 wildly unique riders and 47 boards, each with their own style, stats, and personality. The more you shred, the more you earn — and there's always something new worth chasing. CHILL OR GO ALL IN. Step off the podium and explore at your own pace in endless mode. Roam freely across the mountain, discover hidden areas, and experiment with each rider's unique movement and abilities. No timer. No pressure. Just you and the slope. SHRED THE WORLD. Race and trick across iconic slopes inspired by real-world destinations. From the neon-lit streets of Tokyo and the powder-perfect peaks of Hokkaido to the misty forests of Canada and the sun-scorched mountains of Mexico. Every location brings a completely different vibe, challenge, and atmosphere to the mountain. MULTIPLAYE MAYHEM. Gather your crew for 4-player local split-screen or connect with up to seven other players online. Race, battle, and out-trick each other across high-energy multiplayer modes built for chaos. The mountain is more fun when someone else is eating snow.