The Golden Caravan
Welcome to The Golden Caravan, kid. A place where fortunes are made, loyalties are lost, and every hand could be your last. Set in a smoky noir-inspired 1930s underworld, this joint ain’t run by mobsters... birds with sharp suits and cold hearts are the ones calling the shots. You walk the streets as Charlie Colombo, a slick pigeon with more guts than sense. When his grandfather Carlo Colombo, a respected locksmith, is kidnapped and dragged into the infamous Golden Caravan Casino, Charlie has no other choice but to step back into the world of rigged games, feathered crime lords, and debts paid in blood. SATISFYING POKER-BASED COMBAT 'Round these parts, battles are fought at the Poker Table! Play Poker Hands to deal damage, gain armor, heal up and even stun your opponents. GAME-CHANGING TRINKETS The Slots whisper promises... One pull, and you’re hooked. Hit the Slot Machines scattered through the casino to earn Trinkets that offer unique effects and gameplay twists. ENGAGING ROGUELITE PROGRESSION Climb your way to the top, one favor at a time. Your Allies will give you Weapons, teach you Tricks and provide you other Permanent Upgrades... at a price. NOIR-INSPIRED 1930s ATMOSPHERE Cigarette smoke, jazz in the background, neon lights flickering over rain-soaked streets… The Golden Caravan it’s a place you enter chasing fortune… and leave only if luck still remembers your name. A GAME OF PAYBACK Every hand hides a motive... this one’s revenge. Find whoever kidnapped your grandfather, uncover the truth behind The Golden Caravan, and maybe… just maybe… the House won't win this time.