ROARR! Sounds like trouble. Did that come from Dino Island? It looks like Rex needs the PAW Patrol to save the day! Mayor Humdinger’s causing chaos. Dinosaurs are scared and running wild. Help them get back to their families safely. Leap into a colossal, open-world with Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky, and Zuma. First stop, PAW Patrol Mobile HQ with Ryder to find out what rescue missions you’ll em-bark on as your favorite Pup. Run through the Dino Plains looking for eggs. Stop by the Paleo Center, where Heidi and Eugenia will teach you how to care for your new dino friends. Decorate their enclosures to make them feel like home. Sniff out collectibles across the sandy shores and discover rocky caves with secret pools. Switch to vehicle mode to drive through a jungle, filled with tall trees, long vines and tropical fruits. Create roar-some new looks for your pup, your vehicle, and dinosaurs and complete every mission stomping in style. Dive into fun minigames and discover dino-sized surprises solo or team up with a friend in two-player mode. If you get stuck navigating through the wilds, remember you can follow the paw prints and look out for the help icon. Can you stop the chaos and make it to the volcano before it erupts? With the help of dino experts, Rex and Timmy, you can. No dino’s too big, no pup’s too small in this prehistoric adventure!