Deadzone Rogue 2
Fight as Talon 13-10 in this FPS roguelite adventure set on a fallen Earth. Combine weapons, augments, and elements to forge devastating builds, and blast through Monarch’s endless machines. Grow stronger each run, solo or with friends. Enter the Deadzone Earth has fallen to Monarch. As Talon 13-10, fight back through a new campaign built for solo play and up to 3-player co-op. Coordinate strikes with your squad and battle through missions at any difficulty, from casual to nightmare. Evolve through Death Death is only the beginning. Each time your Neural Lattice rebuilds you, you return stronger than before. Slot in imprints and resonances to permanently upgrade your loadout, from cybernetic sniper to biological juggernaut. Forge Your Build Craft impossible builds by combining hundreds of unique augments, elemental weapons, perks, and items each run. Mix and master combat styles, from fire berserker to stealth assassin. Each choice opens new ways to fight. Hunt Or Be Hunted Monarch’s forces are relentless. Battle through hostile new environments overrun by biomechanical hordes, hunter patrols, and towering bosses. Each zone rewards quick reflexes, strategic thinking, and a healthy amount of firepower. Unleash Elemental Warfare Turn a grenade into a chain-lightning storm, or shatter entire rooms with an ice-augmented SMG. Harness 30+ elemental weapons to burn swarms, freeze hordes, electrify guardians, and banish enemies to the void. Join Humanity’s Last Stand Wishlist Deadzone Rogue 2 to fight back against Monarch. Reclaim Earth, continue Talon 13-10's story, and experience an original soundtrack woven through our planet's battle for survival.