Truck-kun is Supporting Me from Another World?!
Your truck is magic and you now owe a soul debt to the buff isekai elf girl living in your head. Run over pedestrians as Truck-kun, make deliveries, and defeat the Skeleton King across two worlds in this chaotic run-based anime driving game! Carissa Ward was all set to start her new job as the VP of marketing--until YOU hit her with your truck and transported her consciousness to a world of fantasy and magic! Rather than accept her fate, gathering a party and going on a journey of growth and self-discovery, Carissa uses all her knowledge of anime tropes and Japanese RPGs to find a different path: Unrepentant vehicular manslaughter. Pressed into the service of the newly-incarnated buff anime elf, you'll speed your magic delivery truck to complete objectives across two worlds, running over pedestrians, sending them to another world as Truck-kun, and helping Carissa power up a Galactic Gate with the stars you generate together. The Skeleton King waits on the other end of the great divide, and the only way Carissa is getting home is to take a Scroll of Resurrection from his weird, dead, bony hands. Good luck!!!