DRAGON BALL XENOVERSE 3
DRAGON BALL XENOVERSE 3 is a completely new Dragon Ball experience, where you decide the hero you want to be in an unexplored Dragon Ball world. AGE 1000 - A Whole New World Step into a brand-new future DRAGON BALL universe filled with unique, original characters brought to life by Akira Toriyama, the original author of DRAGON BALL. In AGE 1000, journey through developed and vibrant West City. Explore the bustling city, encounter characters, and uncover exciting new stories. Take your place in the story and experience what awaits in West City. Guided into the ranks of the Great Saiyan Squad, you’ll fight alongside allies as events there begin to take shape. In DRAGON BALL XENOVERSE 3, the world of DRAGON BALL continues to expand. More information coming soon!