Intravenous 2
A LOVE LETTER TO TACTICAL STEALTH ACTION Enter the world of Intravenous 2 as Sean and Steve - an unlikely duo with a common mission: to save a life while taking down those responsible for Sean's predicament. Your choices define your path in this world of old-school stealth, hardcore tactical gunplay, and dynamic storytelling. Key Features Stealth or Firepower: Your approach is your choice. Sneak through shadows, tamper with lights, lockpick doors, or unleash a hail of bullets. The game adapts to your playstyle. Two Protagonists: As Sean unravels the mystery of his father's kidnapping, Steve pursues his own leads, intertwining their fates in a gripping narrative. Customize Your Skills: Progress your skills your way, whether it's mastering the art of stealth or becoming a gunslinging virtuoso. Bullet Time: Sean's unique ability allows him to bend time, gaining an edge in tense situations. Vast Arsenal: Choose from 29 weapons, 17 gadgets, and a range of ammo types to tackle challenges creatively. Weapon Modification: Personalize every firearm with suppressors, laser sights, and more, tailoring your arsenal to the task at hand. Responsive AI: Engage in intense battles with enemies who react to your actions, seeking cover, using tactics, and calling for backup. Multiple Endings: Shape the story's conclusion through your decisions, your mercy, and your choices along the way.