Atomic Heart 2
Atomic Heart 2 is an action-adventure role-playing game set in a living world, rich with possibilities and a heavy emphasis on the story, role-playing elements, and player freedom. The sequel to Atomic Heart relates new events unfolding in the retrofuturistic universe of an alternate history. This time, the action takes place on a global scale. Get ready for dangerous new adventures that will redefine the gameplay experience and raise the bar for the genre's capabilities! Dystopia and retrofuturism with realistic graphics. An expanded RPG system allows you to immerse yourself in the living game world full of various activities. A continuation of the story with an enthralling plot brimming with mysteries and high stakes. Our beloved characters return, while new ones help reveal a different side of the game world. The re-engineered and enhanced combat system lets you use both hands at once. Glove abilities can be combined with various melee and ranged weapons. Return to the magnificent world of science and technology, and find out what the next chapter has in store for you!