Darksiders 4
The legendary saga of the Four Horsemen continues in Darksiders 4, an all-new action-adventure set in an apocalyptic version of earth and continues where the original Darksiders game left off. Darksiders 4 is a 3rd person action adventure game featuring combat, traversal and puzzle solving in a lore rich post apocalyptic world.