Fading Echo
Explore the surreal landscapes of the floating islands of Corel as a young Legend on a quest to discover her past and secure her future. Unleash chain reactions as you learn to control the elements in a fast-paced desert punk action-adventure. BE ONE WITH WATER Use water as a weapon in all its forms. Seamlessly transform between liquid and human forms to navigate Corel’s surreal landscapes and battle its dangers. Dissolve into a droplet to slip through cracks and spread water across your surroundings, surge through tubes, crash down as a water bomb, or ascend in a vapor burst. EXPLOIT THE ELEMENTS Water. Lava. Toxic waste. Corruption. Each substance has its own properties, reacting dynamically with the world, its fauna, and with you! Combine and unleash chain reactions to drench, conduct, petrify, explode, and more. Every interaction brings new ways to fight and to explore. Adapt, experiment, and carve your own path. SHAPE WATER, SHAPE FATE Wield the raw power of Æther—cast crushing waves, weave devastating close-combat attacks, and evolve your abilities to fit your playstyle. Master the shift between offense, tactics, and exploration as you unlock new powers. STEP INTO THE ECHOVERSE Traverse Corel and its Shadows, distorted realities of the same world, each with its own laws, dangers, and possibilities. Explore landscapes both familiar and alien to unlock precious Ætheric Sources, discover new ways to interact with the world and adapt your approach to each dimension.