Charlatan
HOW CAN YOU BEAT A MACHINE THAT ALWAYS WINS? Charlatan is a spooky roguelike slot machine where every spin is a turn – and cheating is the only way to survive. Build synergies, manage risk, and rig the reels with magnets, tickets, and stickers to flip the odds. Escape a cursed cartoon amusement park by beating its corrupted showmen… and paying in souls. EVERY SPIN IS A RISK Every spin is a turn – and every turn is a decision. Weigh the odds, manage your resources, and choose when to push your luck. Build synergies between reels, buy consumables and upgrades – then adapt on the fly as the park twists the rules and raises the stakes. CHEAT IT TIL YOU BEAT IT Customize your slots, slap on magnets, rip up tickets, trigger stickers, and watch chaos spill out of the machine. Cheat the system, forge outcomes, flip the odds. These are slots. Your soul is at stake. There’s no room for honesty here. THE SHOW MUST GO ON A vintage cartoon world where the laughter never stops – and neither does the hunger for prey. Every spin lights up the screen with slapstick chaos… and a reminder that you’re paying with your soul.