Gunma's Ambition -You and me are Gunma- Reiwa 2nd national census edition
Gunma's Ambition is now fully voiced. Compatible with data from the Reiwa 2nd census! Gunma Prefecture has become relatively stronger! Everyone can play! ・Story mode You become Gunma and collect special products. If you get a special product, you can get G (GUNMA). Next, select the prefecture you want to change to Gunma. Then use G (GUNMA) to draw the gacha. The people of the selected prefecture will change to Gunma for the population of the municipalities that came out in Gacha. When everyone changes to Gunma, the prefecture changes to Gunma. ・Party mode Includes 4 party games based on Gunma and Japan. Up to 4 people can play together.