Untitled John Wick Game
Management is here to serve. Created in collaboration between Saber, Lionsgate, and Chad Stahelski, the new “Untitled John Wick Game” video game will feature an original gameplay narrative set in the John Wick timeline years before the Impossible Task. It will expand on the franchise’s lore during that time with familiar characters fans already know and love, as well as compelling new ones created specifically for this production. Saber’s authentic design will deliver on the signature style and unique elements fans expect from a John Wick mission, including a hard-hitting gun-fu combat system, jaw-dropping camerawork, intense driving experiences, cinematic storytelling, and a bold range of atmospherically immersive environments, all crafted to make players feel like they are in a John Wick movie, playing the role of the Baba Yaga himself. This is the ultimate John Wick gaming experience that fans have been waiting for.