Death's Door
Reaping souls of the dead and punching a clock might get monotonous but it's honest work for a Crow. The job gets lively when your assigned soul is stolen and you must track down a desperate thief to a realm untouched by death - where creatures grow far past their expiry and overflow with greed and power.