AGNI: Village of Calamity is a cinematic survival horror, combining mind-bending terror and ritual strangeness, with Indonesian slasher style violence. Play as Agni, an investigator from a secret Agency, driven by regret, who disobeys the rules, as she searches for her missing partner inside the forbidden village, Desa Purba. On this rogue mission, Agni descends deeper into violence, obsession, and psychological collapse as the guilt drives her towards the edge of what the human mind can live through. Operating with limited resources, Agni must solve environmental puzzles and survive relentless pressure as grotesque horrors stalk her through the darkness. Every encounter is dangerous. Every bullet matters. Inspired by Indonesian horror films, AGNI: Village of Calamity delivers a suffocating descent into trauma and grief, where reality is unstable, violence is brutal, and some truths should never be uncovered.