Stuntman: Hollywood
Become Hollywood's most sought-after stuntman. Perform explosive scenes inspired by blockbuster movies, defy danger, and drift your way to stardom. STEP INTO THE WORLD’S BIGGEST BLOCKBUSTERS Take on iconic stunts inspired by fan favorite Universal Pictures films and NBCUniversal TV shows like Fast & Furious, Back to the Future, Knight Rider, Miami Vice, and Death Race. Stuntman: Hollywood puts you behind the wheel to pull off death-defying stunts - always in style. BECOME A STUNT LEGEND Chain together jumps, drifts, and near-misses as chaos unfolds around you, hitting every mark with precision. Rise through the ranks to become Hollywood’s most in-demand stunt performer, unlocking new challenges, vehicles, and increasingly ambitious set pieces as you prove your mastery behind the wheel. Chase perfection and cement your reputation as a true legend of the screen. DRIVE THE ICONS Get behind the wheel of legendary vehicles like K.I.T.T. and the Time Machine, alongside a roster of high-speed supercars, muscle cars, and agile motorcycles. Built for precision, speed, and spectacle, every vehicle is designed to push your mastery to the limit.