Minute of Islands
You are Mo, a skilled tinkerer, living with her family on a pastoral archipelago, once inhabited by an ancient race of inscrutable giants. Their otherworldly but vital machines, festering in the underbellies of the islands themselves, must be kept going or an ever-present threat will swallow all. Mo vows to restore the hidden engines in time, but is this truly what she needs?