Taxi Chaos 2
Taxi Chaos 2 is an arcade taxi driving game in a city ruled by AI taxi bots. They dominate the streets, pushing human drivers to the edge. Race the clock, outsmart the Taxi Bot competition, and take on fares that push your driving to the limit through traffic, hazards, shifting road conditions. San Valeda never stands still, and every shift brings new challenges. Deliver under pressure Your shift hours are limited, so every run counts. Rush point to point runs for fast payouts, or take fares with fragile cargo, hazardous routes, or oversized loads. Some jobs change how your vehicle handles, from extra weight to rockets bolted to the back. Adapt to the ever changing city The streets never stay the same. Roadworks, hazardous fog, and restricted Taxi Bot zones can block your way, while hidden shortcuts open new options. Every shift brings new obstacles and opportunities. Outdrive the Taxi Bots AI taxis ram, block, and disrupt your runs, growing more aggressive as you progress. Avoid them to keep your route clean or confront them to clear the way. Drive with style Your cab reflects your driving style. Pick from Heavy, Sport, or Drift vehicles, each tuned for responsive arcade driving. Heavy plows through chaos, Sport focuses on speed, and Drift carries momentum through turns. Personalize your ride with cosmetic customizations. Power up your cab Research new abilities and equip them to match your approach. Utility skills help you access shortcuts or navigate hazards, while combat skills hit back at Taxi Bot rivals. Play your way Choose a campaign in Story Mode with rising challenges, or jump into Arcade Mode for quick runs built for chasing high scores and climbing the leaderboards.