Yoku's Island Express
Yoku has arrived on Mokumana and he’s ready for the easy life, soaking up the sun and delivering parcels on a tropical paradise! However, an ancient Island deity is trapped in a restless sleep - and it’s all down to Yoku to traverse the island using a unique blend of pinball mechanics, platforming and open world exploration, in an amazing adventure to help those in need! Flip and bump our pint-sized protagonist around the stunning hand-painted island on your quest to rebuild the post-office, and wake an old god from its deep slumber. Key Features: OPEN-WORLD PINBALL ADVENTURE: Coupled with its unique pinball platforming play style, Yoku’s Island Express offers non-linear gameplay that gives you the freedom to choose your own path across multiple questlines. WELCOME TO MOKUMANA ISLAND: Seamlessly Explore multiple regions of the island, including tropical beaches, lush jungles, snowy mountains, mysterious caves, and steamy hotsprings! UNLOCK THE AMAZING NEW ABILITIES: Help the friendly locals and earn a range of fantastic new power-ups! Vacuum explosive slugs and wake up sleepy villagers with the Noisemaker! CAPTIVATING STORY: Meet a cast of unforgettable characters across multiple storylines - whilst uncovering the islands deepest secrets. And maybe rebuild the post office too! EPIC BOSS BATTLES: Get ready to take on giant bosses using Yoku's trusty ball to 'deliver' the final blow. BEAUTIFUL ARTWORK: Feast your eyes on the breathtaking hand-painted artwork created by games industry veteran artists.