Sword of the Necromancer: Resurrection
An epic reimagining of the cult ARPG, now with stunning 3D graphics and completely revamped gameplay. ABOUT THIS GAME Return to the world of Sword of the Necromancer like never before! Resurrection is a 3D remake of the original game, completely reimagined with new graphics and gameplay mechanics. Dive into an adventure full of emotions, strategy, and action, with an artistic style inspired by the classics of the 6th generation console era, now brought to the modern age. STORY Join Tama, a former bandit turned bodyguard, as she fights to bring her beloved Koko back to life. Armed with the forbidden power of the Sword of the Necromancer, Tama must descend into a dungeon filled with dangers and mysteries, facing deadly foes and difficult decisions. Resurrection not only revisits the original narrative but also introduces new cinematics and details, delving deeper into the characters and their world.