Why Pizza?
Why pizza? Because it’s awesome! You are one of the delivery guys working at the pizzeria and you need to hurry because pizza might get cold. “Why pizza?” is a platformer, physics puzzle, and delivery job simulator at the same time. You have to deliver pizza, get your payment and survive this day. If you don’t have enough money, you'll lose your house, food, and life, so be careful and work hard! Cheesy wonky characters, funny levels and hot pizza are included.