Pre-Order Weird West and receive an exclusive bonus (Calamity the Horse) at launch to help you get a head start on your Journeys. Survive and unveil the mysteries of the Weird West through the intertwined destinies of its unusual heroes in an immersive sim from the co-creators of Dishonored and Prey. Discover a dark fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures. Journey through the story of a group of atypical heroes, written into legend by the decisions you make in an unforgiving land. Each journey is unique and tailored to the actions taken - a series of high stakes adventures where everything counts and the world reacts to the choices you make. Form a posse or venture forth alone into the otherworldly confines of the Weird West and make each legend your own. Weird West: Dark Fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures, each playing with their own rules and their own peculiar motives. Intertwined Destinies: Discover the world through origin stories of different characters, moving from one character's journey to the next until all converge in a final chapter. Bespoke Experience: Each playthrough is unique as the game tailors the story to the player's actions and past choices for an ideal dramatic arc. Immersive Sim: Weird West supports different styles of play in a simulated sandbox world where characters, factions, and even places react to a player's decisions.