We Don't Cry: Zombie Survival
We Don’t Cry is an intense survival horror shooter that combines action-packed defense mechanics with deep resource management. Set in a post-apocalyptic world, defend your companions from waves of zombies and raiders, build and upgrade structures, and make critical decisions to ensure survival.