We Are The Caretakers
We Are The Caretakers is an afrofuturist squad management RPG. Assemble an arcane team of protectors in squad-building systems inspired by Darkest Dungeon, Ogre Battle, and XCOM. Defend the endangered animals your world relies on in strategic turn-based combat. Define your approach to a global resistance by balancing your reputation, funds, research, animals and alliances. We Are The Caretakers is a challenging strategy RPG fusion that asks you to protect a planet by fighting for the people, animals and ecosystems that inhabit it.