Wand Wars
Wand Wars is a fast-paced, top-down, magical sports game. Players ride brooms over ancient arenas, cast arcane spells and turn opponents into adorable chickens. Try to control a deadly magical sphere that bounces around the arena, increasing in speed and size over time. The game's epic stages, colourful characters and quirky powerups generate competitive gameplay that is incredibly fun to participate in and spectate. Hone your skills and uncover the magical universe of Wand Wars in story mode or battle your way through the unlimited chaos of the Endless Trials. Play against up to 3 friends or the computer in 5 exciting multiplayer modes. Key Features: Local Multiplayer (up to 4 players). 2 singleplayer modes - story mode and the trials 5 play modes: Arcane Arena, Team Arena, Merlinball, Hexout, Team Hexout. Game changing arenas, powerups and spells Unlock content with XP Beautiful pixel art graphics with a modern twist. Original soundtrack full of magic and wub.