United Assault - Battle of the Bulge
United Assault - Battle of the Bulge is an open world rogue lite FPS set in 1944's depiction of the Ardennes. As a british paratrooper you are assigned to a mission, few would qualify for. You are tasked to infiltrate enemy territory and locate, infiltrate and destroy one of germany's secret V2 factories in the Ardennes. You'll come along heavy enemy resistance, try to weaken their defense by destroying their tanks, equipment and by gathering secret documents. If you fail - everything is lost! If you succeed - claim your awards!