UnderDungeon
Armed to the teeth This fantasy world let's you fight in a variety of ways. Magical bubbles, a boomerang cannon or a classic longsword can go a long way in this foreign land. Every one of your weapons can be further upgraded to unlock their hidden potential. Interesting world Enjoy stylized 2D graphics, and mini games. Every character you meet has something interesting to say...maybe except for the ducks. Other then that, pay close attention to all of them. Hidden secrets Throughout the map, you'll find secret areas with some very strange fellows. What could they be up to? There is only one way to find out.