Ultimate Ski Jumping 2020 + Glaive: Brick Breaker Bundle
Enjoy the two arcade experiences from Blue Sunset Games now available in one bundle! Ultimate Ski Jumping 2020 is an oldschool, pixelart sports game in which you play as a ski jumper. Compete in tournaments, beat your hi-scores. You can play in campaign mode or challenge others in multiplayer. Have a competition with AI jumpers on 5 difficulty levels! Rockets. Explosions. Neons. Blasters. Glaive: Brick Breaker is a classic and popular arkanoid-type game with beautiful 3D graphics. Many power-ups, tons of different stages and dynamic gameplay.