Turbo Machine Mini Racing
Drift, drag, slide ! Micro Machines Mini Racing makes racing even tougher than ever. You race against up to 8 cars on 18 tracks; As an experienced racer, you will have to manage driving your car on bumpers and jumps, looping roads and even ice. Don't let you get overtaken by the fast computer driven cars or other players car, avoid collisions and win each race! Your car accelerates automatically to allow you to concentrate on steering. Press 'Brakes' button to brake then reverse. The game is built on the best vehicle physics engine available for real driving sensations and a very effective computer driven cars artificial intelligence system. It features high definition 3D graphics, along with rock musics and realistic sound fx as well as stunning visual effects. If you like car games, this one is different, this one is for you! Main Features: - 6 Sceneries - 18 Tracks - 14 Cars to choose from - Up to 8 simultaneous vehicules - Local multiplayer: Up to 4 local Players - Gamepad and/or Keyboard Intuitive Controls - Realistic Sound Ambiance - Visual Effects: Fog, Super Skidmarks, Exhaust Gas...