Trine 2
The sequel to GameSpot's Best Downloadable Game of E3 2009 takes the first game's beloved triad--the powerful knight, the swift rogue, and the crafty wizard--and puts them into an all-new high-fantasy, physics-based action platforming adventure with 3-person cooperative online multiplayer!