Tricky Thief
Grab the goods and stay out of sight as you stealthily slide from wall to wall! Get ready for a stealthy spin on tile-based sliding puzzles as you navigate the brainteasing chambers of Tricky Thief! Take the role of a slippery burglar as you hug the walls of each room and collect coins while outwitting the patrolling guards across dozens of top-down single-screen stages presented in charmingly minimalistic 3D style. Can you figure out the most efficient way to tackle each situation to become a master thief?