Trasmoz Legends
Trasmoz Legends is the explosive finale to the Trasmoz trilogy: a retro arcade platformer built like a lost 1980s cabinet. Featuring ultra-crisp pixel art limited to 16 colors and an authentic YM2203 chiptune soundtrack, it’s a love letter to the golden age of coin-op gaming. Choose from 4 modes — Family, Classic, Speedrun, and Endless — and face a relentless final boss that hunts you through cursed villages, cryptic forests, and decaying catacombs. Play solo or team up with a friend in the local co-op mode. With its emergent gameplay, brutal pacing, and deep challenge, Trasmoz Legends is made for both hardcore veterans and curious newcomers. Features: – 4 game modes: Family, Classic, Speedrun & Endless – True 8-bit style: 16-color sprites & YM2203 chiptune – Local co-op for 2 players – Leaderboards & achievements No filler. Just pure arcade energy.