Pre-order
Find Your Way in Train Sim World 7! Embark on a thrilling journey as you explore 3 diverse routes aboard easy to learn, hard to master locomotives: Head for the north of England and through the quaint hills of Yorkshire with the AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, featuring the Northern BR Class 331 & LNER Azuma. Wind your way around the low peaks of Bavaria on thrilling long-distance & regional services with BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG in the DB BR 440 & more. All Aboard for the Sunshine State! Surf the rails of Miami, Fort Lauderdale and more for the first time with FLORIDA TRI-RAIL, featuring the BL36PH & CSX motive power. Discover FREIGHT HAULER! Marshall freight to its destination free from instructions or schedules. Fight the forecast with LIVE WEATHER, no two journeys are the same. With CONDUCTOR MODE, FREE ROAM, CREATORS CLUB, PHOTO MODE & more, embark on your journey in your own way.