Pre-order
Find Your Way in Train Sim World 7! Embark on a new journey as you explore 3 iconic routes aboard an array of easy to learn, hard to master locomotives: Head for the quaint hills of Yorkshire with the AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, featuring the Northern BR Class 331 & more. Make a splash with extra EMU variety as you wade across the rails in the NORTHERN BR CLASS 333. Wind your way around the low peaks of Bavaria on thrilling long-distance & regional services with BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG in the DB BR 440 & more. Accelerate across high-speed German rails in style with the ultra-modern and fan-favourite DB BR 412 ICE 4! All Aboard for the Sunshine State! Surf the rails of Miami, Fort Lauderdale and more for the first time with FLORIDA TRI-RAIL, featuring the BL36PH & CSX more. Geep Duty awaits as you put additional equipment to work across the rails of Miami with the TRI-RAIL GP49H-3.