The Sojourn
A tale of light, darkness, and the nature of reality. Traverse a thought-provoking puzzle game and its immersive colour-drenched world of light and shadow. In The Sojourn you arrive in a mysterious land, where lights guide you forward. It’s not long until the world reveals itself to be full of challenges. Now, you must overcome these intricate and ever more demanding obstacles to uncover the nature of reality.