The Occultist - Deluxe Edition
The Deluxe Edition of The Occultist contains: -The Occultist game -The game's complete Soundtrack -The Occultist Artbook with over 200 pages of behind-the-scenes material In The Occultist, paranormal investigator Alan Rebels travels to the mysterious island of Godstone to determine the cause of the sudden disappearance of his father. Even though he mentioned the island repeatedly over the decades, all that Alan really knows is that his father was born and spent his early years there. However, Alan does not travel alone. He carries with him his mystical pendulum, an object of unknown origin that accompanied him on all his past paranormal investigations. As he explores the foggy streets and maddening buildings, apparently being the only things that remain on the mysterious island of Godstone, it becomes clear: This will be a case unlike any other. Godstone was inhabited until 1950 by an infamous, macabre cult that performed disturbing experiments and cruel rituals. No one has ever set foot on the island since - until today. Using his paranormal talents, Alan must interact with the ominous souls that seem to remain in the foreboding streets and buildings left on Godstone; or avoid them at all cost, should they be wrathful. Being a paranormal investigator, none of this is new to Alan Rebels. The mysterious Godstone however and his search for answers to his father’s disappearance put Alan’s skills to the test. More than any investigation before, Godstone shakes Alan’s convictions of what is possible in the world of the occult. Maybe Godstone hides a curse that can be lifted… but should it be?