The FMV Collection 3
Wales Interactive are proud to offer three FMV games, I Saw Black Clouds, Simulacra and The Infectious Madness of Doctor Dekker, all discounted in one bundle! I SAW BLACK CLOUDS After the unexpected death of a close friend, Kristina returns to her hometown looking for answers, only to unearth a string of dark secrets. I Saw Black Clouds is an interactive psychological thriller with supernatural elements and branching storylines. SIMULACRA From the creators of Sara is Missing, SIMULACRA is an interactive FMV horror experience of exploring a missing woman’s phone. THE INFECTIOUS MADNESS OF DOCTOR DEKKER The Infectious Madness of Doctor Dekker is a FMV murder mystery. YOU are a psychiatrist, trying to solve a murder whilst treating the unusual patients of the recently deceased Doctor Dekker. Ask any questions and collect the evidence as you uncover the identity of the randomly generated murderer whilst trying to figure out the chaos that was left behind.