Tetraminos
The classic arcade game is back in a supercharged version! For beginners or veterans, Tetraminos offers an easy-to-learn, limitless challenge. Give your brain a workout with the 50 Puzzle mode levels, survive as long as possible in Endless mode and rack up the combos and same-colour lines to climb to first place in the online ranking. Challenge your friends in local Versus mode with up to 4 players and sabotage their boards in wild games.