Terminal Shift
Terminal Shift is a psychological horror game set in a deserted airport terminal, which has been twisted into a terrifying looping nightmare. Escape by gathering numbers for the access code and surviving encounters with a threatening entity. Each loop contains a hidden number for the full access code. The number can be anywhere on the surface of the airport or can also be hidden as formed objects and even in visual patterns with unusual occurrences. The code is procedurally generated and changes every loop, storing your input along the way. After the number is found, it should be inserted into the keypad device before proceeding to the next loop. Gather the full 10-digit code, gain access to the boarding gates and escape. You are not alone! An unknown entity has taken control of the airport and lurks in the shadows of the terminal, hunting you with its terrifying presence. Must be avoided at all costs. Optional VHS camera mode. Bringing the nostalgic analog interface to the game. This mode also allows the player to zoom. FEATURES: Immersive and realistic experience with minimal user interface and a chilling atmosphere. Dynamic player movement system with immersive camera. Explore an endless airport terminal and survive encounters with a deadly entity. Search and analyze hidden numbers, throughout the loops. VHS camera mode with zooming mechanic. Multiple difficulty game modes.