TEKKEN 8 - Bob
Speed & Weight Perfect Body Bob is joining the fight! Hot off the heels of his hamburger chain becoming a massive success, Bob sparked a nationwide craze with the introduction of his new menu item, "Bob's Onigiri." As G Corporation's military aggression intensifies, Bob launches a food bank initiative to much acclaim, becoming dubbed as the Onigiri Savior. This ramp in popularity culminates with an offer for Bob to join the Manhattan District Attorney's office as an investigator. Armed with his staunch sense of justice, he readily accepts, vowing to capture Kazuya Mishima. "Just you wait, Kazuya Mishima. With my perfect body, I'll bring you to justice!" Content: - Bob as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.