Super Dark Deception Demo
Super Dark Deception Demo is a fun retro take on the hit horror game, Dark Deception! Beautiful hand-drawn 2D pixel art that gives a classic 16-bit RPG look and feel. Power System: Earn XP and unlock powers as you progress that will allow you to even the odds and survive longer against horrendous creatures. Fast-paced Arcade Horror: Run for your life and run fast. Enemies can be stunned and avoided, but not killed. Hazardous Environments: Enemies are not the only danger. The mazes themselves are full of traps, hazards, and other dangers to watch out for. Unique Enemies: Every nightmare presents a unique creature that has its own distinct AI. Players will have to change up their tactics in order to survive.