Sunless Sea: Zubmariner Edition
LOSE YOUR MIND. EAT YOUR CREW. DIE. Take the helm of your steamship in a Victorian Gothic roleplaying game of discovery, loneliness and frequent death. Find your father’s bones. Determine London’s destiny. Defy the gods of the deep sea. Build up your story across generations of zailors who braved the sea and lost Real-time combat against ships and Zee-beasts, spider-crewed dreadnoughts and sentient icebergs Stray too far from civilization and your crew will grow fearful and eventually lose their sanity Upgrade your steamship with powerful engines, cannons and pneumatic torpedo guns Hire unique officers, each with their own story Discover the treasures the zee has claimed Choose a ship’s mascot Trade or smuggle silk and souls Sunless Sea: Zubmariner Edition includes the base game and the extensive underwater expansion.