Suika Wan! (Xbox Series X/S)
Suika Wan! is a delightfully chaotic puzzle where tiny doggos drop, bounce, and fuse into bigger, fluffier friends, from pomeranians, to french bulldogs, to siberian huskies, each time adding a bigger breed to the screen! Match dog-shaped balls inspired by popular breeds, rack up points, and trigger a rain of puppies from the sky. The higher your score climbs, the more pups join the party—until the screen overflows with pure canine chaos.