Sugoro Quest: Dice Heroes
Roll the dice and fight! SUGORO Quest: The Quest of Dice Heroes comes to the West for the first time! This is a board game-style turn-based RPG where dice will decide your fate! The story begins in the kingdom of Siland, where four adventurers set out to talk to the king in search of intrepid adventures. Each adventure is different, so be sure to choose the most suitable member for each journey. A school of magic? An adventure at sea? It's up to you(and luck, of course) to make sure the adventure has a good ending! But beware of the enemies, as they won't make your path easy. Luck will lead you to victory! Features: * Available in English for the first time! * Choose from 4 different heroes, each with their own unique abilities * Explore 6 lands full of treasures and dangerous monsters * Save state function: save wherever you want to in the game, and restart from that exact point * Screen filters: select from several filters to modify how the game looks (retro-style monitor, black-and-white, etc.) * Gallery: view images from the original game’s manual and box design * Cheats function: activate cheats that will make your mission a lot easier (infinite lives, invulnerability, etc.)