Stela
Stela is a cinematic, atmospheric platformer about a young woman witnessing the final days of a mysterious ancient world. Overcome daunting challenges, treacherous terrain, and gargantuan beasts while traversing a decaying land. Manipulate the environment to solve elaborate puzzles and creep past dangerous creatures under cover of muted landscapes, all set to an original soundtrack. Survive sweeping environments including mysterious towns, haunting forests, and massive subterranean ruins brought to life in an atmospheric experience.