Star Wars Outlaws Ultimate Edition
With the Star Wars Outlaws Ultimate Edition, get the game, the Season Pass, the Ultimate Pack, and a digital art book.* With the Season Pass, get access to: - Star Wars Outlaws: Wild Card story pack - Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune story pack - Jabba's Gambit exclusive Day 1 mission - The Kessel Runner character pack - The Hunter's Legacy bundle** - The Cartel Ronin bundle** With the Ultimate Pack, get access to: - The Sabacc Shark bundle - The Rogue Infiltrator bundle - Two additional bundles available upon the release of the second story pack DISCOVER A GALAXY OF OPPORTUNITY Explore distinct locations with bustling cities and cantinas. Race across sprawling outdoor landscapes on your speeder. Each location brings new adventures, unique challenges, and enticing rewards if you’re willing to take the risk. EXPERIENCE AN ORIGINAL SCOUNDREL STORY Live the high-stakes lifestyle of an outlaw. Turn any situation to your advantage with Nix by your side: fight with your blaster, overcome enemies with stealth and gadgets, or find the right moments to distract enemies and gain the upper hand. EMBARK ON HIGH-STAKES MISSIONS Take on high-risk, high-reward missions from the galaxy’s crime syndicates. Steal valuable goods, infiltrate secret locations, and outwit enemies as one of the galaxy’s most wanted. Every choice you make influences your ever-changing reputation. JUMP INTO THE PILOT SEAT Pilot your ship, the Trailblazer, as you engage in thrilling dogfights with the Empire and other foes. Find the right opportunities to chase, evade, and attack to get the upper hand. Offer, content, and dates subject to change. *Access the digital art book from the official Star Wars Outlaws website: starwarsoutlaws.com/digital-art-book **Available upon the release of the first story pack.