Splitgate 2 - Alpha
Portals Change Everything. Portal into the action as an elite Ace in Splitgate 2, the only free-to-play shooter where you can teleport across the map to outsmart your opponents. Team up, customize weapons, and master portaling skills as you compete for glory in epic showdowns. Evolution is Here: This is the future of Splitgate, bringing fast-paced portal gunplay with objective-based game modes, distinctive new maps, and a wild collection of weapons. Win From Any Angle: Dominate the competition with the ultimate tool: a portal gun. Flank your foes and turn the tide of combat by portaling across the map, or defy gravity to launch yourself for jaw-dropping aerial kills. Team Up and Earn Glory: Recruit your friends and compete for the respect of the entire galaxy. Take control of the Hotzone while your friends hold off enemies portaling in from all sides. Stand together and steamroll your opponents to win the match and claim victory. Multi-Team Mayhem: Take the action to the next level with the first of our upcoming Multi-Team-Mayhem modes, where 24 players compete in all-out warfare across a massive new map. Chaotic fun is guaranteed.