Spareware
Spareware . Gather your cybernetic friends and assemble your robots for a mercilessly brutal 4-player cooperative top-down shooting mayhem! Venture into the dystopian domed city of Helsinki and its infinite possible layouts to free the AI protector HelOS. Fight the deluded human security forces to reach the Core, where you and HelOS can save the citizens from the self destructive and manipulative power of Vote. Get stronger with every battle and get access to a variety of exceptional weapons and abilities to help the revolution. Slaughter is the only way to save humanity. Do you have what it takes?