Space Tail: Definitive Edition - Demo
Every journey shifts the perspective – it grows with the traveler. Our game tells a story about self-exploration, transformation and understanding of the world around us. The game's story is inspired by real events from the early days of space exploration, when animals were the first to venture beyond Earth. Many of them never returned. This game is a tribute to those early pioneers, told through the story of Bea - a dog who, in our story, beats the odds and finds her own path among the stars. Bea is a cheerful and brave companion-but at heart, she’s still just a dog. She barks, wags her tail, and discovers the world through her senses. Her instincts are key to gameplay: sniffing, listening, and observing form the core of a detective mode that helps her explore and make sense of her surroundings.